torsdag 13. november 2008

Snart helg...

Det har vært en strålende dag! Det var nå i kveld helt nede i -8 grader, og tidligere i dag skinte solen også! Ikke det at jeg venter så fælt på vinteren, men etter 11 år på Svalbard så er det helt utrolig deilig å se solen så sent på året. Den følelsen man kjenner inni seg når den er tilbake etter måneders fravær, den følelsen kjente jeg i dag (har regnet lenge og det skal liksom ikke være sol nå i midten av november)! Den har jeg tenkt å beholde i evig framtid og aldri klage over norsk vinter!! Den gjør meg nemlig glad, veldig glad og jeg virkelig nyter å være tilbake på fastlandet:).  Blir perfekt nå om det i tillegg kommer litt snø og lyser opp enda mer.

Ellers har vi vært på deilig middag til min supre venninne Wenche. Fantastisk å bare sette seg til bords og maten smaker mye bedre når andre har laget den. Derfra dro vi videre til en annen venninne og fikk kaffe og Twist. Så bar det hjem til kveldsmat og en kjapp dusj, før det var rett i seng for de søte små. De var så fornøyde atte, mora også og da er jo det meste på G.

Nå fyrer jeg som gal i ovnen og kjenner varmen strømmer på. Jeg innser at jeg er et sosialt menneske som blir glad av å ha andre rundt meg. Det gir meg masse energi, glede og tilfredshet. Derfor er det fint å ha facebook som en sosial arena på kveldstid, men jaggu blir jeg også lei til tider av å sitte der å glo! Må skaffe meg en hobby - kanskje begynne å benytte treningskortet? Da blir en jo også fylt med energi og blir glad? Den dørstokk-mila, hvordan gjør man den kortere?

Jeg skal iallfall komme meg i seng tidlig i dag. Har fått siste boken av Stieg Larsson og gleder meg til å lese den. Så nå sier jeg natta - vi hørs i morgen:)

Ingen kommentarer: